Zajęcia językowe dla dzieci w wieku 3 -6 lat
ANGIELSKI, NIEMIECKI lub HISZPAŃSKI

  To zadziwiające z jaką łatwością dzieci uczą się języków obcych. Nie od dzisiaj wiemy, że nasze najmłodsze pociechy mają niezwykle chłonne umysły i w lot zapamiętują nowe słówka.

  „Język na wesoło" to propozycja zajęć z języka Angielskiego, Niemieckiego lub Hiszpańskiego dla Najmłodszych.

  Zajęcia polegają na nauce języka obcego poprzez stosowanie różnorodnych form aktywności, m.in.: zabawę, gry językowe, piosenki, wierszyki, rymowanki, zgadywanki.

  Ciekawy układ zajęć sprawia, iż dzieci przełamują jakikolwiek strach, chętnie biorą aktywny udział w rozmaitych grach i zabawach językowych. A co najistotniejsze, to że dzieci poznają podstawowe zwroty, które będą dla nich potem fundamentem w dalszych etapach uczenia się języków.

  Kurs „Język na wesoło" to kurs języka obcego dla najmłodszych. Aby nauka dla dzieci była nie tylko dobrą zabawą, ale również przynosiła efekty, proponujemy Państwu zajęcia 2 razy w tygodniu po 45 minut.

  Nasz program nauczania angielskiego, niemieckiego czy też hiszpańskiego dla dzieci opiera się na aktualnej wiedzy naukowej dotyczącej uczenia się małych dzieci. Staramy się, aby sposób uczenia podczas naszych zajęć był zbliżony do sposobu w jaki dzieci uczą się języka ojczystego. Nasze zajęcia są zaplanowane jako forma zabawy z językiem stąd wykorzystujemy liczne rekwizyty, ruch oraz gry. Dzięki temu dzieci chętnie przychodzą na zajęcia i pozytywnie kojarzą język angielski, co będzie profitować przez całe ich życie.

Zabawa
 - Badania na temat funkcjonowania mózgu podkreślają wagę zabawy. Aktywny mózg tworzy połączenia neuronowe niezbędne w uczeniu się, nieaktywny mózg nie tworzy stałych połączeń neurologicznych. Eksperymenty nad procesem zapamiętywania demonstrują jak zabawa przyśpiesza rozwój mózgu, stanowi rodzaj pożywki dla tworzenia struktur neuronowych stając się idealnym środkiem przy pomocy którego dzieci ćwiczą umiejętności potrzebne im w dalszym życiu. W ten sposób zabawa staje się tym czym w istocie zawsze była, poważnym i niezbędnym działaniem mającym ogromny wpływ na proces uczenia się.

Ruch
 - Gest klei się do słowa. Znacznie łatwiej jest dzieciom przypomnieć sobie słowo, któremu towarzyszył nucony gest lub wręcz cały system ruchów (np. naśladowanie kury). Połączenie komendy językowej z ruchem sprzyja procesowi zapamiętywania i jest szczególnie naturalne w przypadku uczenia dzieci. Ruch, jako naturalna potrzeba rozwojowa dziecka, powinien być w tym okresie jak najczęściej wykorzystywany w procesie nauki. Radosne, niestresujące uczenie się poprzez zabawy ruchowe podnosi motywację małych uczniów. Zdynamizowanie procesu dydaktycznego poprzez wzbogacenie go o gry i zabawy ruchowe pomaga wydłużyć naturalnie krótki okres koncentracji u dziecka. W naszym programie naprzemiennie używamy zabaw statycznych i dynamicznych.

Gry (game based learning)

 - Podczas naszych zajęć używamy zestawu gier. Ponieważ dzieci uwielbiają gry i się w nie angażują, widoczne korzyści są nieocenione: łatwo się motywują- interesująca gra to wystarczający powód by chcieć uczestnicząc w zajęciach, łatwo utrwalają materiał, redukują stres

Powtarzanie

 - W naszym programie duży nacisk stawiamy na powtarzanie konieczne w podczas uczenia się mózgu. Informacje często spotykane są zapamiętywane automatycznie, umożliwia to kształtowanie się pojęć. Zapamiętywanie jest trwalsze, gdy towarzyszy mu ciekawość i radość.

Multisensoryczność
 - czyli angażujemy wszystkie zmysły. Kolejnym ważnym elementem naszych zajęć jest multisensoryczność. Dzięki powiązaniu w mózgu informacji z rożnych modalności zmysłowych czyli nazwy angielskiej obiektu z wrażeniami wzrokowymi, dotykowymi czy smakowymi, wytwarza się cała sieć skojarzeń z danym wyrazem, dzięki czemu znacznie łatwiej go sobie przypomnieć. Dziecko szybciej poznaje i uczy się kiedy zaangażowane w naukę są wszystkie jego zmysły. Dlatego ucząc o jabłku nie pokazujemy obrazka, ale bierzemy jabłka do ręki, wąchamy i smakujemy. Gdy poznajemy zwierzęta naśladujemy je i wydajemy ich dźwięki. W ten sposób dzięki udziałowi w naszych zajęciach tworzą się w mózgach uczestników nowe połączenia nerwowe.